Jeśli grać w piłkę, to prosto do bramki. Jeśli być fanem komputerowych gier, to zarwać dla nich niejeden weekend. Jeśli mieć swoje auto, to każda jego część ma chodzić jak w zegarku. Faceci żyją pełnią życia, na maxa i w ten sposób podchodzą do swoich pasji. Gdy w chwili przerwy sięgają po wafla, to ma to być...kawał wafla! Nowy produkt Nestlé - czekoladowy MAXER XXL to wafel skrojony dla faceta.
W połowie marca Nestlé wprowadza absolutną nowość - gruby wafel, zaprojektowany dla mężczyzn. MAXER XXL to dużo więcej chrupiącego wafla niż w przeciętnym wafelku, przełożonego pysznym kremem czekoladowym, a do tego oblanego czekoladą deserową. Prawdziwy kawał wafla, który sprawdzi się nie tylko w ekstremalnej sytuacji.
Oderwij się od monitora, wyjdź spod swojego samochodu, odłóż piłkę. Sięgnij po MAXER XXL i doładuj baterie konkretnym kawałem wafla!
Wprowadzenie nowego wafla MAXER XXL będzie wspierane kampanią prowadzoną od czerwca w Internecie, punktach sprzedaży i na nośnikach outdoor. Kampanię przygotowała agencja FireFly Creation, a za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Opakowania wafla MAXER XXL zaprojektowała agencja FireFly Creation i Promocja 21.
Sugerowana cena nowego wafla MAXER XXL (51 g) wynosi ok. 1,34 zł.
Zgodnie ze strategią Nestlé dbania o zdrowie, dobre samopoczucie i prawidłowe odżywianie konsumentów na tyłach opakowań wafla MAXER XXL umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/maxer-xxl-skrojony-dla-faceta